Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Peugeot 406 Break SQ 2013

 o Navštíveno 21412x o
o 06.04.2013, 17:15 | Milhauzz
Přátelé, kamarádi

Rok se s rokem sešel a sezóna vypukne co nevidět. Něktří tuší, mnozí ví, že Omega šla do světa a pořídil jsem jiné auto, takže mě čeká vše úplně odznova. Ano, budu to opět já, kdo bude na srazech smrdět s naftou ale snad mi to odpustíte :)

Jak všichní ženáčí vědí, manželství je světem kompromisu, takže to je možná důvod, proč sem pořídil žabožrouta. Nicméně, dneska bylo trochu času udělat rekognizkaci terénu. Nemám to štěstí jako někteří z fau wé grůp a mám opět kufr bez nákladové hrany, což znamená nula bodů pro dvojitou podlahu. Budu tedy umisťovat zesilovače do bočnic, podobně jak byly v Omeze.

Alébrž sem se rozhodl, že pásem bude víc, a to 3 pásmo vepředu a woofer (někteří si řeknou - no konečně), bude také víc zesilovačů. Ještě nevím jestli 3 nebo 4. Každopádně, prvotní ohledání mi dalo za pravdu, že zůstanu u mých oblíbených prcků Massive Audio.

foto k příspěvku  od Milhauzz



o 06.04.2013, 17:15 | Milhauzz
Levá bočnice

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.04.2013, 17:16 | Milhauzz
Pravá bočnice

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.04.2013, 17:16 | Milhauzz
Takhle nějak by to mohl být, zatím jen přiložené pro představu

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.04.2013, 17:17 | Milhauzz
Na druhou stranu pro představu

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.04.2013, 17:21 | Milhauzz
Zrovna sem dojel od Swepa, středy jsou doma

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.04.2013, 17:21 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.04.2013, 17:22 | PekG
;)
o 06.04.2013, 17:26 | MARWiN | Upraveno: 2013-04-06 17:27:22
už jsme na tebe čekali :D
hezky pěkně žabožrout, jenom možná nebude slyšet na kilometr daleko od srazu jako ten bílej tank :D

no jsem na tebe zvědavej, páč to bude určo zase pecka jako ta Omega, aneb jak za relativně málo peněz (ikdyž ve FUNI už zas tak málo ne) vytřískat hafo muziky :)

nechceš ještě jednu NX2?
o 06.04.2013, 17:30 | Seat Power | Upraveno: 2013-04-06 17:31:04
mozna si to uz zminoval v inzeratu na prodej omegy,ale proc ses ji zbavil a poridil francouze???Ale jinak preju hodne stesti pri montazi a hlavne delej hodne fotek! :)
o 06.04.2013, 17:35 | PekG
Taky se těším na výsledek.
o 06.04.2013, 17:37 | Milhauzz
Marwin: mno jo, je to tišší, to je pravda. Právě že se těším na funi, bude to letos mela :)

Seat Power: Mno, protože nechci dělat ženě do smrti taxikáře s výmluvama, že je na ni Omega moc velká a ne a nebude to auto řídit ani za mák. S pežotem problém nemá. A vono je to fuk, je to moje 14tý auto a život letí :)
o 06.04.2013, 18:59 | CarMedia.cz (P)
Dvojité podlahy bych se až zas tak nebál, před víkem kufru udělat prostě sklon a je tam. Sám to takhle mám už v Touranu nachystané a vypadá to naprosto v pohodě.. :-)
o 07.04.2013, 22:30 | Milhauzz
Takže tu mám vizi, jak by to mohlo být:

1, vzhledem k co největší separaci levé a pravé strany, bude pro střed a výšku použit jeden dvoukanál. Dle dvou různých zapojení v Omeze, kdy sem měl jeden dvoukanál pro basy a jeden pro výšky, se mi pak zdálo lepší zapojení, kdy jeden dvoukanál hnal výšku a basák na jedné straně. Takže jak vidno z obrázku, pro každou stranu bude jedna NX2.
Tyto dvě NX2 budou krmeny výškovým a středobasovým výstupem.

2, třetí NX2 požene basáky ve dveřích, signál si vezmu ze subwooferových výstupů.

3, N3 monoblok bude pohánět MA Kilo 124 (dvě cívky po 4ohmech paralelně, tudíž 2ohm zapojení) v uzavřence. N3 je digitál, takže se 2 ohmů navíc v uzavřence nebojím. Signál vezmu odbočkou od třetí NX2 a děličku nastavím na zesilovači. Tady bude trochu problém se sfázováním, s celým třípásmem, ale dá se s tím nějak poprat.

A teď du počítat napájecí část. Obrázek napoví asi více :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 07.04.2013, 23:02 | wefa
Škoda, že Massive audio nemá středy, mohl jsi mít vše komplet. I tak držím palce, věřím, že se vydaří a možná si i poslechnu. Hlavně co nejvíce fotek, ale to je u tvých instalací vždy, navíc včetně komentáře :)
o 07.04.2013, 23:09 | Milhauzz
To je věc která mě štve, mohlo to být komplet. Fotek bude dost, stejně jako loni, o to strach fakt nemám :)
o 08.04.2013, 16:40 | PekG
Vydím že zapojení stejné jako já;).
o 08.04.2013, 17:25 | Milhauzz
Když nemáš procík nebo lepší HU, jak to chceš jinak vymyslet, že :)
o 08.04.2013, 17:31 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
PekG: jako na papire jo? :-D

Milhauzz: na planku Ti chybi pojisttkovy pouzdro :-D
o 08.04.2013, 17:32 | PekG
no je ještě varianta zapojení. Na jedné větvi výšky a středy.
o 08.04.2013, 17:33 | PekG
Kral007 : ne myslel jsem zapojení poloaktivu, na jedné větvi woof se středobasama.
o 08.04.2013, 17:33 | Milhauzz
Kral007: speciálně pro tebe si chystám sérii fotek napájecí větve :)

PekG: jasně, ale pak pasiv výhybku mezi vejškou a středem.
o 08.04.2013, 17:35 | PekG
Milhauzz: jasné;) ve funi bude i to druhé zapojení tak jsem zvědav které se osvědčí více;)
o 08.04.2013, 18:08 | Marťas1
no to já taky, kluci... uvidíme :)
o 08.04.2013, 20:48 | kubiik
gratulacka k "novemu" autt. smrdet a rachtat nebudes sam :D

hodne zdaru pri instalaci a at to co nejdrive hraje :)
o 09.04.2013, 08:04 | Milhauzz
kubiik: graulovat nemusíš, až budu velkej kluk s velkým příjmem a koupím si někdy auto které bych doopravdy chtěl, pak gratulace přijmu :)

Ale za hodně zdaru samozřejmě díky, budu se snažit, aby to k něčemu bylo.
o 10.04.2013, 20:53 | Toxxx
Uz to hra?????
o 11.04.2013, 07:25 | Milhauzz
Toxi Toxi ... nemít rodinu a barák, tak už to hraje :) Chce to klid. Právě objednáno 40metrů Takseru na signály. Včera spáchán na autě velký servis, takže už nic nebrání tomu, abych mohl začít ozvučovat na plné obrátky.
o 11.04.2013, 07:39 | wefa
Jaký že Tasker jsi objednal, TSK1031? [ Link ]
o 11.04.2013, 08:44 | Milhauzz | Upraveno: 2013-04-11 08:45:28
Ano, přesně ten. Používám ho i doma.

Edit: víceméně moje první setkání s tímto kabelem: [ Link ]
o 11.04.2013, 10:17 | swep
tak super, to sem zvědav co s tím vymyslíš, já na servis teprve čekám, pak začnu plánovat co a jak
o 12.04.2013, 15:15 | Milhauzz
Dneska došel balíček, 40metrů signálového kabelu a cinch konektory.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 12.04.2013, 15:15 | Milhauzz
Kdo ví, tak ví :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 12.04.2013, 15:17 | Milhauzz
Není to úplnej TOP, ale žádná laciná potvora taky ne.

Teď už jen ještě trochu repro a napájení na druhou větev a mám na install vše. Příští týden začnu tvořit přátelé.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:35 | Milhauzz
Nuže, dneska sem se dal do průzkumu dveří a lehkého tlumení. Rodinka mi dala prostor a čas, tak sem se toho jal. Po oddělání tapecírungu, věřte nevěřte, trvalo mi to asi jen 5 minut, sem našel toto.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:36 | Milhauzz
Vzal sem benzín, štětku, hadru a z vnějšího plechu uvnitř oddělal nejhorší nečistoty.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:36 | Milhauzz
A pak sem vzal klasický jar, houbu na mytí nádobí a dvakrát to vymydlil jak nádobí pro krále.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:37 | Milhauzz
Tohle se asi nevidí často, kombinace dveří od auta a zahradní hadice, ale po dokonalém průplachu můžu říct, že mám odmaštěno celkem luxusně.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:38 | Milhauzz
Dveře řidiče mluví stejným jazykem.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:38 | Milhauzz
Po strhnutí fólie.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:39 | Milhauzz
Tahle věc byla v obou dvěřích, každé jinde, ve spolujezdových to bylo na dva kusy. Zřejmě protikus u největší díry. Sem si říkal, že tam nestříkli u výroby rovnou montážní pěnu.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:40 | Milhauzz
Po benzínu a hadře, pucung jarem. Vše cvaj mal.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:41 | swep
tyvoe fuj co to tam je v tech dverich? to vypada jako plovak z nadrzky na hajzlik :)
o 15.04.2013, 20:41 | Milhauzz
Na samotné tlumení toho už pak tolik netřeba. Silent Coat, horkovzdušku, nůžky. Ulamovací nůž jsem nakonec nepotřeboval.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:41 | Milhauzz
Nastavil jsem teplotu - víc to nemá smysl.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:42 | Milhauzz
Tlumil jsem asi takhle velikými kousky. Jak už zkušenosti říkají, je lepší lepit menší kousky přes sebe.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:42 | Milhauzz
A začlo to vznikat.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:43 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:43 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:44 | Milhauzz
Tady ještě není tlumení uhlazené, spíš šlo o kontrolu foťákem, protože je několikrát menší jak moje hlava a prostě vidí i v menších prostorách :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:44 | Milhauzz
Kdo mě zná, tak ví, že bez tohodle to já prostě dělat nebudu. Taková pondělní chvilka poezie.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:46 | Milhauzz
Už to začíná vypadat vytlumeně.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:46 | Milhauzz
Důležité je nezapomínat na detaily.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:47 | Milhauzz
Tak budiž, něco tam už je.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:47 | Milhauzz
I já mám autohifi kocoura :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:48 | Milhauzz
Kdo by to neznal. Nejde o to vše kolem, ale o takovou tu myšlenku při pohledu na situaci ... "a je to tu zase"

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.04.2013, 20:50 | Milhauzz
Stavební deník:
1, rozborka obou dveří: 15min
2, hrubé čištění benzínem, oboje dveře 2×: 30min
3, odmaštění jarem a proudem vody, oboje dveře 2×: 30min
4, tlumení dveří spolujezdce, vnitřek vnějšího plechu: 2hod
5, spotřeba materiálu: 8 plátů Silent Coatu.
o 15.04.2013, 21:00 | Milhauzz
Swep: jo, i to mě napadlo :)

Jinak pokračování ve středu, nejspíš vnitřek řidičových dveří a dodělávky. Pak chvilku nic, protože víkend je zabitej, ale začítkem příštího týdne začne tahání kabeláže ve stylu "vše ven". Znáte to, oddělají se takový pitomosti jako palubka, středovej tunel, sedačky ... prostě pohodička :)
o 15.04.2013, 21:06 | radaman
Za autohifi kocoura dávam bod! :-) Jinak jako vždy poctivá prácička! pěkný pěkný
o 15.04.2013, 21:11 | swep
já se snad do dveří podívám za 14 dní
o 15.04.2013, 21:22 | wefa
Pěkně odvedená precizní práce pane.
o 15.04.2013, 22:13 | kubiik
tak koukam, ze jsme delili na zhruba stejny kousky. akorat, ze u me je to malo :(. nafukuje se mi to az hruza... asi to bude tim, ze nemam tak profi horkovdusku :D

tak sup sup, at jsou dalsi fotky...

o 15.04.2013, 22:46 | Milhauzz
Já sem na to moc zvědavej, jak to tentokrát bude. Dveře od Omegy byly hodně bytelný, ty od Pugéta jsou jak z papíru. Na spodní straně, defakto od té trubky dolů jsou 2-4 vrstvy, nahoře 1-3 (dle vrstvení). Tak se uvidí, co to bude dělat.
o 15.04.2013, 22:55 | MARWiN
vy si tak stěžujte na papírový dveře blbečci :D co mám asi říkat já.. jinak Milhauzz precizností opět nepřekvapil,pěkná práce, jen tak dál ať už to hraje
o 17.04.2013, 20:35 | Milhauzz
Nuže, dneska pokračování, pravé dveře.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:35 | Milhauzz
A čtvereček po čtverečku ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:36 | Milhauzz
Až z toho vznikne něco takovýho

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:36 | Milhauzz
Počátek vytlumených dveří, sluníčko svítí, jdeme dále.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:37 | Milhauzz
Zdá se, že vytlumeno.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:37 | Milhauzz
Kontrola zevnitř.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:38 | Milhauzz
Nezapomínám na detaily, že ano.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:38 | Milhauzz
Vrstev je dost, zdá se.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:39 | Milhauzz
Není nad to, se pokochat :) Průjezd širokej akorát.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:39 | Milhauzz
Nu a nastala otázka, jak posléze přetlumit tuhle díru?

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:39 | Toxxx
Stihas to do Hradca?
o 17.04.2013, 20:40 | Milhauzz
Kde se vzal, tu se vzal pozinkovanej plech.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:41 | Milhauzz
Leč i toto nářadí patří do povinný výbavy autohifíka/obyvatele baráku. Flexa a brusnej kotouč na stržení hran a začištění.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:41 | Milhauzz
Takže asi takhle nějak pro představu.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:42 | Milhauzz
A možná i takhle. Uvidí se. Přidělám to nýtama. Na menší díry možná použiju jen nějaký plechový pásky, protože je to všelijak divně tvarovaný.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:42 | Milhauzz
A ještě druhý dveře, ať jim to není líto, že nejsou na fóru :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.04.2013, 20:45 | Milhauzz
Zatím vše, už nemám čím tlumit. Čekám na mega balík: další zesy, woofer, instalační materiál.

Stavební deník dnes:
Stavební deník:
1, rozborka obou dveří: dnes jen 5min! :)
2, tlumení dveří řidiče, vnitřek vnějšího plechu: 2hod
3, dotlumení obou dveří a dodělávky (plus dva pláty SC na každý dveře)
4, spotřeba materiálu doposud: 12 plátů Silent Coatu na jedny dveře. Což by mohlo na mých "malých" 120W RMS, který půjdou do dveří, stačit.

A těď na stránky elektrobastlířů a mrknout se po stahovákách, gumových průchodkách ... šak to znáte.
o 17.04.2013, 20:47 | Milhauzz
Toxxx: Těžko chlape, HK nestihnu ani omylem.
o 17.04.2013, 20:50 | Ravo
zkusím nezapomenout ti vzít ty nýtovačky ;-)

Dneska ráno jsem měl defekt, takže místo hledání nýtovaček a uložení do auta jsem měl ranní silovou rozcvičku s následným protažením...
o 17.04.2013, 21:08 | Augi
Ve stavebním deníku nevidím kafe+cígo ;-)
o 17.04.2013, 21:10 | Milhauzz
Augi: Ano, správně správně, máš postřeh. A tak nechtěl sem dělat byrokrata a psát každou kravinu, že :)
o 17.04.2013, 21:11 | Augi
Těch +30min není kravina :-D Sám to znám ;-)
o 17.04.2013, 21:12 | kubiik
omega se tlumila lip, co?

takovym tempem hradec stihnes ;)
o 17.04.2013, 21:56 | Milhauzz
Tak v Omeze bylo víc místa, byla pevnější a celkově lepší auto. Teď sem byl v garáži a mastná voda pod autem. Mám vztek. Chladič v prdeli, před tím poloosa. Tohle se mi na dřívějších autech nestávalo. Skoro se mi chce říct, že Peugeot je takovej nedomyšlenej sráč.
o 17.04.2013, 21:57 | Augi
Milhauzz: Nemusíš to "skoro" říkat, řekni to úplně. Proč jsi vlastně skočil do Peugeota?
o 17.04.2013, 22:04 | Milhauzz
Protože manželka. Doufám, že ti to jako odpověď postačuje :)
o 17.04.2013, 22:08 | petis | Upraveno: 2013-04-17 22:09:17
Vytlumíno parádně. Jen ta flexa se mi nelíbí:-(
o 18.04.2013, 10:18 | Augi
Milhauzz: Naprosto ;-)
o 18.04.2013, 20:19 | ivls
to Milhauzz,
pekne, jen tak dal :D
o 25.04.2013, 14:14 | Milhauzz
Dneska došel domů "balíček" :) Snad už mám až na nějakou bižuterku všechno. Takže o víkendu bude rozborka auta a tahání kabeláže.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:20 | Milhauzz
Nuže, přátelé, dneska sem dal opět do díla. Nejdříve sem musel sundat stěrače, oplastování před předním sklem a taky třeba takovej detail jako palubní deska šla taky pryč. Nad moje očekávání to nebyla taková hrůza, nějakej chyták tam byl, ale dalo se to zvládnout. Pravda, tato fotka je až po natažení kabeláže, ale i tak je to úchvatný pohled :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:21 | Milhauzz
Protože bud tahat dvoje napájení, musel sem vrtat. Zde pohled od motoru, řidičova strana. Dvě dírky vykružovákem a už to jelo.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:22 | Milhauzz
Tady sem udělal dvě díry v interiéru. Kabeláž povede takovým dutým nosníkem palubní desky. Pro orientaci, ten oválek nahoře, to je kus čelního skla, přes který se z venku čte VIN.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:22 | Milhauzz
Zapatlat barvou, aby to nezrezlo.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:22 | Milhauzz
I vevnitř.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:24 | Milhauzz
Než sem tam ty hady dostal, chvilku to trvalo. Použil jsem plastové elektrikářské průchodky, přesně na průměr. Od venkovní až po vnitřní průchodku je kabel v husím krku, takže si myslím, že izolace je dostatečná.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:24 | Milhauzz
A tady to leze dovnitř.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:25 | Milhauzz
Ještě navolno, uvidím jak to popasuju s mechanismem stěračů.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:26 | Milhauzz
V mezistěně, mezi motorovým prostorem a mechanizmes stěračů jsem využil průchodku, která se k tomu přímo nabízela.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:26 | Milhauzz
Pak už jen říznout do zatlumení a uala, je to tam.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:26 | PekG
Hezky
o 27.04.2013, 20:27 | Milhauzz
Zde prostor levé řidičovi nohy. Je to prima, ta palubka venku, všechno se dá krásně přichytit, ruce vlezou fakt všude.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:29 | Milhauzz
Přichycení se povedlo do oem kroužků s originální kabeláží + vysvazkování. Vedle na podlaze je zafixován tlumením Neotech pro přední pár basáků. Tyto kabely vedou do dveří. V levé bočnici v kufru bude amplifikace těchto repro, proto jsem volil tuto stranu.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:30 | Milhauzz
Příčný nosník (končí u zad předního sedadla) - no bylo tam místo jak pro kábl udělaný.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:31 | Milhauzz
Pokračujeme s repro kabelem dozadu.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:31 | Milhauzz
Takhle to zatím nějak končí. Zítra mám deadline na palubovku dovnitř a zprovoznění auta. Se zadkem si můžu pak "hrát" až do aleluja.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:32 | Milhauzz
Ještě nějaký ten detail napájecí cesty.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:33 | Milhauzz
A ještě jeden :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:34 | Milhauzz
Nejvíce toho vede na pravé straně auta. Nahoře vlevo 6 signálových kabelů. Dole 4 kousky Neotechu pro výšky a středy. Zafixováno tlumením a trochu srovnáno.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:34 | Milhauzz
Myslím že více pásem bych příčným nosníkem asi už nedal :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:35 | Milhauzz
A repro kabeláž byla taky na hraně.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:35 | Milhauzz
Pokračování dozadu.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:36 | Milhauzz
Vzadu zatím bez ukončení.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:37 | Milhauzz
A takhle teď vypadá moje auto. Skoro McLaren s volantem uprostřed :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:37 | Milhauzz
A zbytek auta přenocuje v garáži.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.04.2013, 20:41 | Milhauzz
Stavební deník:
1, 5m 35qmm + 5m25qmm napájecího kabelu
2, 1,5 metru husího krku, 4 průchodky, barva
3, 40 metrů Neotech Sound Stream 3×2mm (zatím i s rezervama)
4, 30 metrů Takser TSK1301 signálového kabelu
5, bambilión stahováčků, pár metrů Tesa pásky
6, asi 1,5 plátu Silent Coatu na fixaci

Dnešní práce:
3 hodiny palubovka ven
1 hodina vymýšlení napájecí cesty
1 hodina realizace napájecí cesty
5 hodin ostatní práce s pokládání kabeláží a režijní práce demontáže partií vozidla.
o 27.04.2013, 21:09 | tazman
Tývado Mildo pěně jedeeeš :D
o 27.04.2013, 21:16 | petis
dobrá práce!!
o 27.04.2013, 21:27 | Marťas1
nebojíš se toho, jen tak dál Mildo :D
o 27.04.2013, 21:35 | Seat Power
super prace jak jinak!
o 27.04.2013, 22:15 | kubiik
pekne jedes. tahani kabelu a tlumeni me asi bavilo nejvíce.

ale uz ti to nejak rezne zevnitř. netece ti tam?
o 27.04.2013, 23:12 | ivls
to Milhauzz,
hezky, to uz nemuzes dat nikdy dohromady :D
beres to zodpovedne
ten nosnik je na ty tvoje kabely je opravdu akorat - super
o 27.04.2013, 23:23 | Toxxx
No na to ze to auto za chvilu vymenis sa s tym hras dost:) Beres to velmi zodpovedne:)
o 28.04.2013, 07:53 | Milhauzz
Trochu povrchové koroze tam je, na fotce to vypadá příšerně, ale je ve skutečnosti je to jen pár flíčků. Když to zapravím, líp to nepojede, respektive se to objeví jinde.

Jinak díky všem za podporu. Dávám kafa a du na to ... :)
o 28.04.2013, 13:19 | wefa
Super práce, neskutečné :)
o 29.04.2013, 07:02 | ricardo
hezky prace...libi se mi. Palec na horu!!!
o 30.04.2013, 08:03 | Milhauzz
Další progres. Palubovka a středy. Upravil jsem původní dispozici.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:03 | Milhauzz
Pohled z druhé strany.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:04 | Milhauzz
Šablona. 2× měř, jednou řeš :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:04 | Milhauzz
Kontrola.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:04 | Milhauzz
Nekonečno ořezávání, než to nějak pasovalo.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:05 | Milhauzz
Finální šablona se střeďákem.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:05 | Milhauzz
Výroba prvních redukcí.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:06 | Milhauzz
Které jsem tam sice dal.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:07 | Milhauzz
Ale co čert nechtěl. Praskly. Jak jsem cpal palubku dovnitř, tak se střed opřel o nosník za čelním sklem. Není tam rovný, ale prohlý do luku a kam člověk nevidí, tak se za chvilku ozvalo prasknutí. Nu a celá práce byla vniveč :(

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:10 | Milhauzz
Takže sem vyrobil takový sendvič složený ze dvou vrstev Silent Coat soud isolator a umělé hmoty. Ta byla původem určená pro výrobu venkovních bazénů. Celková tloušťka této "redukce" je asi 1 cm a krásně to sedí. Předešel sem jak rezonancím mezi redukcí a palubovkou, tak i předešel jakémukoliv akustickému zkratu. Prostě to sedlo jak prdel na hrnec. Designové nedostatky pak zakryjí krytky.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:10 | Milhauzz
Po montáži.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:11 | Milhauzz
Druhá strana po montáži.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:11 | Milhauzz
Když sem to viděl venku, říkal sem si, co asi mnoho z nás při pohledu na rozdělané auto ... že sem se na to .. :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:12 | Milhauzz
Vrchní pohled na střeďáky.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:12 | Milhauzz
Palubka dovnitř, konečně to zase začíná připomínat auto.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:12 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:13 | Milhauzz
Mám jen obyčejný ultrazoom, přes sklo se nedostanu. Ale pro ilustraci to snad stačí.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:14 | Milhauzz
Před usazením palubky sem se taky tak trochu pral s natažením kabeláže do dveří. Tohle bylo v pohodě, prostě prostrčit.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:14 | Milhauzz
Vedení kolem původní kabeláže.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:15 | Milhauzz
U uvnitř dveří je to jak má být. To sem si říkal, že dobrý, že je to za mnou.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:15 | Milhauzz
Jenže, víte jak to je. Jak se "rozpadnou" tyhle kroužky, tak je to fakt radost dávat dohromady.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:17 | Milhauzz
Nakonec u řidičovi dveře museli dolů, chvilku sem si s tím hrál a nakonec to dal. Spolujezdcovi dveře dolů nemuseli, protože v patici je méně drátů a je tam více místa pro prsty.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:18 | Milhauzz
Nu a celej tenhle humbuk jen kvůli tomu, aby pár drátu trčelo tady ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:18 | Milhauzz
Tady ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:18 | Milhauzz
A tady ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 30.04.2013, 08:20 | Milhauzz
Stavební deník:

1, nadřenej jak pes - 2,5 dne práce :)

Poděkování patří počasí, že mě nenechalo ve štychu a taky ženě, která mě nejen kávou podporovala ale hlavně nechala v klidu makat.

Auto složený po C sloupky. Vše funguje. Pokračování příště. Musím si odpočinout ...
o 30.04.2013, 08:42 | Pagoš
Pěkná práce!
o 30.04.2013, 09:56 | Marťas1 | Upraveno: 2013-04-30 10:00:06
všechna čest, pane :)
o 30.04.2013, 10:52 | JA
supr práce, chytaj mě vzpomínky na první,, sq" v P406 :-)a hlavně se mi rozpadly ty průchodky taky...
o 30.04.2013, 11:17 | Petura
pěkně se tenhle příběh sleduje, ale když jsem viděl ty fotky tak si v duchu říkám, že bych se na to ani ne*****al :)
obdivuji tvojí trpělivost (vlastně všech co si takhle hrají)
o 01.05.2013, 21:16 | Milhauzz
Nuže, dneska bylo na pořadu dne uklidit alespoň trochu tento armagedon.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:16 | Milhauzz
Zakončení od posledna.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:17 | Milhauzz
Zafixovaný "signálovod" :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:17 | Milhauzz
Reprákovod taky :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:18 | Milhauzz
Vešlo to tak tak, proto zde není tesa páska ani flexo oplet. Prostě by se to tam už nevešlo. Ale prostup je lakovaný a nemá ostré hrany. Tak snad ok.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:19 | Milhauzz
Z vrchu dolů je signálová odbočka pro basovou složku, zezhora dolů je napájecí dobočka pro pravou bočnici. Je to jediný souběh signálu a napájení. Tasker má slušný stínění a navíc zde poleze jen basová část, takže věřím že bez rušení.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:21 | Milhauzz
A jak sem udělal odbočku, došel kabel. Udělal sem prodloužení starším rozvodným blokem. Není zde změna průřezu, takže bez pojistky. Přišroubováno a drží. Ten prasečí ocásek je rezerva pro možnou manipulaci v budoucnu. Jó, čert nikdy nespí.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:22 | Milhauzz
Zde v celé kráse pravá bočnice. Nahoře vede napájení, dole zbytek, tj. remote, repro a signál.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:22 | Milhauzz
Průchodka napájení pro pravou část. Izolace je dost.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:23 | Milhauzz
Takže kabely mám tam kde sem je chtěl mít. Není to finální úprava.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:23 | Milhauzz
A pokračování vlevo.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:24 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:24 | Milhauzz
Skoro jako dálniční křižovatka :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:25 | Milhauzz
Směr doleva napájení, repro kabel. Navázáno na originální elektroinstalaci. Nahoru signálová odbočka pro co nejmenší souběh.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:25 | Milhauzz
Stahováčky, stahováčky ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:26 | Milhauzz
Temelin Ja! :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:26 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:27 | Milhauzz
Průchodka napájení do levé bočnice.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:27 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:28 | Milhauzz
A mám káble kde sem chtěl. Nahoře souběžně se signálama je repro kabel pro subwoofer. V tapecírungu pak bude rozpojovací terminál.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:28 | Milhauzz
Nu, a je to.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:29 | Milhauzz
A kdo by namítal, že je pod sedačkama časovaná bomba, tak ho vyvedu z omylu. Oem filc, celkem tlustej, sedačky se kabelů nedotknou.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:30 | Milhauzz
Tati tati tatíííí, něco ti tam chybí!

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:31 | Milhauzz
A honem namontovat :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 01.05.2013, 21:32 | Milhauzz
Stavební deník:

1, pár metrů tesa pásky
2, asi jeden plát SilenCoatu na fixaci.
3, cca 70 stahováků.
4, 2 elektrikářské průchodky
5, 4 hodiny práce - pomalé tempo, v presu by se to dalo i za 2 hodiny. Ale když má člověk čas, tak si to užívá.

Pokračování příště.
o 01.05.2013, 21:38 | wefa | Upraveno: 2013-05-01 21:40:25
Ehmm, prostě super práce. K tomu se ani nic jiného říci nedá. Mohu i upřímně říci, že mě motivuješ to rozebrat také :D Takhle by to mělo vypadat a já mám proti tomu ostudu v autě :( Když někdo umí ...

Čistě ze zvědavosti, zkoušel jsi někdy reprokabely Tasker? Nebo Tasker nemá tak kvalitní kabely, jako Neotech? Napadá mě TSK1021 [ Link ] ?
o 01.05.2013, 21:55 | Milhauzz
Wefa: Není to o tom, jestli umím nebo neumím. Jak potvrdí 10 hifíků z 10ti, je to jen o tom si na to prostě udělat čas, dělat to v klidu, s rozvahou.

Jak tak koukám, tak ten tasker 1021 je skoro stejnej jak Neotech. Já neotechy používám rád, už jek kvůli mechanické odolnosti. Holt ho někdo bude muset koupit a zkusit a pak nejlépe ještě porovnat. Ale řekl bych, že to bude prašť jak uhoď. Lepší kabeláže, takový ty dospělejší, to je spíš parketa pro opravdové SQ hifíky, jako je třeba Ivls a ostatní, kde má kabel přiměřenou hodnotu do celého řetězce.
o 01.05.2013, 22:06 | radaman
Pěkně tě tam vlezly ty středy! To jsou ty od Petise? Jsem myslel že jsou 5" ale takhle bych tipnul tak 3,5"...jinak pokračuješ pořád pěkně poctivě! Hrát budou bez ozvučnice?
o 01.05.2013, 22:08 | Milhauzz
radman: Ne ne, to jsou od Swepa. Jsou to 3". Jasně, ozvučnice vyřešit nešly, jsem rád, že sem je tam vůbec nějak napasoval.
o 01.05.2013, 22:16 | Marťas1
pěkně si s tou kabeláží pohrál Mildo, je to jak říkáš: je potřeba mít na to čas a je to v klídku a vypadá to..
o 01.05.2013, 22:29 | radaman | Upraveno: 2013-05-01 22:31:07
Aha já měl zato celou dobu, že označení LS 130M znamená 130mm a navíc to všude i uvádí... [ Link ] to jsem ztoho jelen :-) No je mi jasný, že to musela bejt pěkná hoňka :-)

edit: co se v mládí naučíš...ve stáří jako když najdeš :-) malej bude brzo profi hifoš :-)
o 01.05.2013, 23:04 | Milhauzz
radman: Ale já tam mám TangBand. Přesně jak mám na schématu, jsi naladěný očividně na jinou vlnu. Jo kdo ví co z něho bude. Zatím z toho naštěstí ještě nemá rozum :)

Marťas1: Áno :)
o 01.05.2013, 23:18 | kubiik
takze zitra to doskladas, v patek naladis a v sobotu si to s marwinwm rozdate, ne? :D
o 01.05.2013, 23:23 | radaman
hah já měl zato, že jsi vzal nakonec i přes velikost tyto: [ Link ] už jsem doma :-)
o 02.05.2013, 07:15 | Milhauzz
kubiik: ale kde že, panáčku. Ještě mě čeká fůra práce :)
radman: tož vitaj :)
o 02.05.2013, 07:19 | ricardo
Millhauzz moc hezky to mas,vipada to pekni a hlavne cista ta prace.
o 05.05.2013, 21:04 | Milhauzz
Takže, ať to tu nezapadne. Dneska sem zase trochu pokročil - v napájecí části. Nejdřív jsem hledal místečko na umístění pojistek. Po nějakém tom rozmýšlení, měření a testování místa jsem se rozhodl umístit pojistkovou část sem:

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:05 | Milhauzz
Jako nosná konstrukce pomohli, jak jinak, tyhle montážní redukce na switch. Mno jo, ajťák :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:06 | Milhauzz
Oboje fixováno maticí na boku, ani se to nehne.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:06 | Milhauzz
Z boku ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:07 | Milhauzz
Testování umístění, mezi poj. pouzdrem a kapotou je cca 3cm místa, takže dobrý.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:08 | Milhauzz
Nýtování ke konzoli. Nechtěl jsem tu dávat žádné šrouby, přeci jen pod deklem jsou trubky od brzdového systému.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:08 | Milhauzz
No a pojistková pouzdra jsou tam.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:09 | Milhauzz
Prodloužení druhého stupně izolace. Došel husí krk, tak jsem použil tenhle vyvazovák kabeláže. Po kouskách toho mám doma mraky.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:10 | Milhauzz
To samo u druhého napájení. Pak Tesa pásku, jednou tam a jednou zpět.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:10 | Milhauzz
Po zapojení do pojistkových pouzder. Před zapojením samozřejmě kontakty očištěny.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:11 | Milhauzz
Je to trochu do zatáčky, ale už jen kvůli tomu, aby to ničemu nevadilo. Hlavně třeba v autoservise a podobně.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:12 | Milhauzz
U baterky na mě čekal výbornej připojovací bod. Vzal sem ho pořádně drátovým kartáčem, očistil chemií a dal tam takovou tu matku, šak vidíte sami.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:12 | Milhauzz
Připojení druhého plusu.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:13 | Milhauzz
Pohled ze strany, speciálně třeba pro Králíka, se tu dušoval minule, že :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:14 | Milhauzz
A celkový pohled z vrchu. Vše drží, ani se to nehne. Jsem spokojen. Pojistky přijdou na řadu jako poslední, až bude vše zapojeno - pochopitelně.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:14 | Milhauzz
Vzadu, na levé straně, jsem pod oknem našel prima ukostřovací bod.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:15 | Milhauzz
Tak sem ho očistil na kov a dal kostřící kabel. Ta díra vlevo je jak dělaná pro tyhle případy. Krásně jsem ten kabel svedl do bočnice.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:16 | Milhauzz
Na pravé straně to samo.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:16 | Milhauzz
Ukostřeno. Průchod do bočnice je zde taky.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:17 | Milhauzz | Upraveno: 2013-05-05 21:17:37
Pro celkový přehled, kostřící bod je nahoře uprostřed. Toto je levá bočnice.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:18 | Milhauzz
A zde na druhé straně. Příště se pustím do signálové kabeláže.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 05.05.2013, 21:20 | Milhauzz
Stavební deník:

1, 1× Tesa páska
2, 4× očko, cín, zbytky vyvazováku, kus plastu, 4 nýty
3, 2× pojistkové pouzdro z napájecích sad
4, 6 šroubků, 2 podložky, 1 matice :)
5, 4 hodiny rozvážné, loudavé ale fajn práce.
o 05.05.2013, 21:56 | kubiik
Oka mas nakrumplovane? Co nejaka dutinka na ty plusy u pouzdra?
o 05.05.2013, 22:53 | Milhauzz
Oka jsou pájené horkovzduškou, při 650°C ten cín tam zajede jak nic. Před tím jsem oka zbavil mechanicky ponikolvání. Dělám to tak už léta a no problem. Dutinky nejsou. Jasně, je několik detailů jak to udělat lépe a ještě lépe. Jenže to by pak tohle "hraní si" nebralo konce. Třeba jako dát všude dutinky, všude flexo oplet .. ale na druhou stranu, bude to hrát lépe? :)
o 05.05.2013, 23:03 | Toxxx
Milhauzz: dutinka tam neni na okrasu teda. Ale na fukcnost predsa. To si nieco pleties;) Flexo beriem ze je uz doplnok.
o 06.05.2013, 09:32 | Milhauzz
Okej, tak tedy jinak. Dutinky jsem neměl po ruce a jsem si jistý, že to drží festovně. Tudíž soudím, že zatím nejsou třeba. Až si někdy budu hrát a roupama nebudu vědět co dělat, tak je tam třeba dám.

Chápu že dutinky mají své opodstatnění, ale není to momentálně v mém případě dogma, bez kterého bych se neobešel.
o 06.05.2013, 20:17 | 1kw
Dutinky vem čert ale oka určitě krimpovat a poté možno zalít cínem. Jde to i bez krim. kleští..
o 06.05.2013, 20:24 | Milhauzz
"Krimpované" jsou ve svěráku, pak zalité cínem.

Nicméně, dneska takové malé šolíchání. Vytvořil jsem spoj mezi reprokabelema od zesilovače ke středovým repro. Spoj je udělán z 4pólového konektoru na rozpojení reproduktorů při použití do plata, jen vzané vejpůl. Měl jsem takto na Omeze loni vejškáče. To vše kvůli tomu, kdyby náhodou šla palubka ven, ať se nemusí střihat.

Nuže, jeden drát tam a druhej zpět ....
(nicméně na bordel na koberečku a vůbec v autě se nedívejte, dokud nebude hotové ozvučení jako celek, tak neuklízím, nemá to cenuú

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:25 | Milhauzz | Upraveno: 2013-05-06 20:25:53
Asi to nebude úplně patrné, ale je tu flexo oplet, Tesa páska, a tři smršťovací bužírky.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:26 | Milhauzz
Pak protikus. Ze směru od zesilovače samozřejmě samice.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:26 | Milhauzz
Samec na kabelu ke střeďáku.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:27 | Milhauzz
Pak už jen zapojit.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:28 | Milhauzz
A pak už jen zafixovat do kříže Tesa páskou a olepit, pak schovat do palubovky.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:29 | Milhauzz
Pak očesat u spolujezdce. Taky vám ty neotechy zalízají pod nehty, při zbavování bužírky? Jeden palec mám pořezanej a na druhém záděr pod nehtem - dnešek se fakt nevyvedl :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:29 | Milhauzz
3 druhy smršťovaček, flexo, Tesa ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:30 | Milhauzz
Samice od zesiloveče, samec k reproduktoru.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:30 | Milhauzz
Zapojit ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:30 | Milhauzz
Zafixovat, zalepit a schovat ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:32 | Milhauzz
Pak sem si sedl do auta a pečlivě napájel všech 6 cinchů. Zatím to není finální podoba. Ještě přijde Tesa páska na kabely jak vedou dolů. Budu totiž oddělávat ještě jednou středovej tunel - kvůli remote gain na monoblok. Prostě sem na něj zapoměl. Loni sem úplně třeba zapoměl na jakýkoliv remote k zesíkům, mno jo, je mi to asi souzený :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:33 | Milhauzz
V kufru se začíná vyskytovat taky pár konektorů. Basy dovnitř a ven. Mezi tím bude jedna NX2.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:34 | Milhauzz
A tady budou dvě NX2. Jen mě pak už zvonil telefon a musel sem toho nechat, takže dopasování izolace bude posléze.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 06.05.2013, 20:35 | Milhauzz
Stavební deník:

1, 3 hodiny práce
2, Tesa páska, trochu cínu
3, 6 párů vidliček, 4 druhy smršťovačky, flexo oplet, 12 cicnh konektorů
4, čistič kontaktů ve spreji.
o 06.05.2013, 20:36 | Milhauzz
Vím že to nevypadá úplně dokonale, ale tak nějak se nebojím jít s kůží na trh :)
o 06.05.2013, 20:51 | ivls
pekne jedes, za chvili budes hrat :D

proc ta spojka na reprokabelu na stred?
o 06.05.2013, 21:01 | Milhauzz
Psal jsem to, možná si přehlédl. Kdyby musela jít palubka ven, ať se nemusí kabel ke středu stříhat. Já se ke střďákům dostanu jen zespod palubky, navíc jen když je venku. Nikdy nevíš, je pravda, že sem ji složil, zatím vše dobrý, ale může třeba přijít nějaká rezonance, kterou budu muset řešit ....
o 06.05.2013, 21:14 | ivls
jj, prehledl - ted je mi jasne
o 07.05.2013, 12:19 | bartcore86
Musim říct, že tohle je naprostá paráda. Škoda že jsem na to nenarazil dřív. Sám jsem teď dělal 406 komplet kabeláž a nový repro, tlumení dveří.
o 07.05.2013, 12:58 | Radeggast
Z osobní zkušenosti bych textilní pásku nedoporučoval. Výkyvy teplot s ní nadělají hodně. :) Měl jsem ji ve dveřích a pořádně mi zašpinila kus okna. Špína se horko těžko dostávala dolů. Nehledě na to, že při manipulaci ve vyšších teplotách "zasírá" ruce a vše, čeho se dotkne. :)

Při použití v interiéru by to mohlo být lepší.
o 07.05.2013, 13:12 | lukee_cz
Radeggast: a byla to Tesa? ty levne textilni smejdy bych taky nikde nedaval
o 07.05.2013, 16:25 | ladinek
Mě ta páska přijde v pohodě, sám s ní mám omotaný kostřící kabely co nemám v husím krku a jako izolace myslím celkem odolná.Pokud to neprříznu nožem, to že špiní někde pod kobercem mě celkem nevadí. Teď budu kupovat dvě a omotám i napájecí od baterie ať mám v duši klid :)
o 08.05.2013, 10:07 | hifim@ni@k
Radeggast: to určitě nebyla Tesa. To spíše vypadá na takový ten laciný "asfaltový" bazmek, který časem také navíc zkřehne a opadá. Tesa je na povrchu trochu jako suchý zip, kterého se potom to lepidlo drží hodně pevně.
o 09.05.2013, 10:32 | Radeggast
Je to možný, že to bylo něco levnějšího. Každopádně mě to odradilo tak, že dnes bych investoval jenom do flexa. :)
o 13.05.2013, 20:14 | Milhauzz
Přátelé, a je tady další progres. Nechal jsem se inspirovat tímto: [ Link ] a tak sem si řekl proč ne. Jen to chtělo trochu zapátrat a sehnat nepředražený celokovový ministativ. Nakonec jsem našel asi za stovku jeden.

Takže, krabičko krabičko, copak je v tobě?

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:15 | Milhauzz
Rozdělaný domeček a chvilku přemýšlení.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:17 | Milhauzz
Nakonec jsem do domečku vrtnul ještě jednu dírku a ze stativu použil jen tuto část. Jelikož není závit do foťáku a do kamer metrický, rozhodl sem se, že nebudu dávat matici (kterou bych shcháněl kdo ví kde) a zkusím vyřezat závit silou po lehkém nahřátí.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:18 | Milhauzz
Mno a je to tam. Tloušťka plastu je cca 2mm a drží to festovně.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:18 | Milhauzz
Prostě a jednoduše a pevně. Proč si komplikovat život, že.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:18 | Milhauzz
Pak už stačilo jen vrtnout do sloupků ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:19 | Milhauzz
... a dát to tam na zkoušku.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:20 | Milhauzz
Zkoušel sem s tím cloumat a drží to slušně. Ani jedním směrem se to nemá šanci pohnout.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:20 | Milhauzz | Upraveno: 2013-05-13 20:21:10
A pak už blbiny, které známe. Flexo, tesa, flexo, smršťovačky, cín, kalafuna, trpělivost ... :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:21 | Milhauzz
A taky gumovou průchodku a vyvedení káblu.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:22 | Milhauzz
A je to tam.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:22 | Milhauzz
Pohled z venku. Berte to zatím jen jako funkční demo. Pude to do barvy a místo toho pádla by mohl přijít červík na imbus.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:23 | Milhauzz
Pohled od řidiče. Z tohoto jsem měl fakt radost :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:23 | Milhauzz
A na druhý straně to samo, nestavím přeci mono, že :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:24 | Milhauzz
Pohled z venku.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:24 | Milhauzz
A pohled od řidiče.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:25 | Milhauzz
Stavební deník:

1, 2 hodiny práce
2, 2 venkovní stativy na IP kamery
3, 2 gumové průchodky
4, tesa, flexo, cín, smršťovačky
o 13.05.2013, 20:27 | Milhauzz
A aby toho nebylo málo, deme na dveře ....:)

Problém jak Brno. Nejdříve jsem chtěl jít cestou kompromisu, ale pak sem si řekl, že ani náhodou. Dveře v 406tce jsou dělány tak, že v plechu jsou montážní otvory a šroub jede přes uchycení reproduktoru, přes tapec až do dveří. Takovej sendvič. Rozhodl sem se to překopat.

Nejdřív sem musel zkosit hranu na MDF redukcích. Asi to moc nepude vidět ... ale co už.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:27 | Milhauzz
A pak úprava. Před a po.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:28 | Milhauzz
Člověk se do toho nesmí bát říznout :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:29 | Milhauzz
Tady je původní otvor pro reproduktor. Nalevo de vidět onen prolis, kvůli kterému jsem musel trochu upravit mdf kroužky. Jasně jsem si označil rýchou, co zase vadí reproduktoru. Fyzicky by tam vešel bez problémů, ale chce to prostě větší díru :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:30 | Milhauzz
A zase řežeme :) Flexa, vrtačka, smirkový papír ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:31 | Milhauzz
A pak antikorozní úprava. Fotil jsem dost, ale měl jsem boužel dneska nějaké chyby na paměťové kartě, takže tuhle matlaninu berte jen ilustračně.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:31 | Milhauzz | Upraveno: 2013-05-13 20:32:11
Pak jsem zhmotnil tuto část tlumením. Silent Coat jde i přes hranu dovnitř.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:32 | tazman
mám rád tyhle jednoduchý a funkční řešení ;) škoda že já nemám vejšky s komplet domečkem ale jen na zápustno..moh sem se vyhnout laminování :D mno už jsem Mildo zvědavej na poslech :)
o 13.05.2013, 20:32 | Milhauzz
Strana která jde ke dveřím je vylepena Silent Coat sound absorber. Trochu stříhání a vyrobil sem takový tešnění no.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:33 | Milhauzz
A tady už namontováno. Uchyceno metrickýmy šrouby. Vzadu za plechem je podložka a matka, uchyceno malou ráčnou a dotaženo na doraz. Pěna se pěkně stáhla a drží to parádně. Jsem spokojen.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:34 | Milhauzz
To samo na druhé straně.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:35 | Milhauzz
Napájeno, zaizolováno a když sem byl u těch "sendvičů", tak jsem použil okenní D profil na utěsnění dosedu mezi mdf a reproduktorem.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:36 | Milhauzz
A šup ho tam. Předvrtat 2mm vrtáčkem a pořádný vruty.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:36 | Milhauzz
A protože mám tyto reproduktory moc rád, použil jsem podložky s gumou. Já vím, asi to nevypadá moc "cool", ale vše bude schované pod OEM kryty. Šlo mi hlavně o funkčnost a pevnost.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:37 | Milhauzz
Už jen napájet, zaizolovat a podlepit druhou stranu.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:37 | Milhauzz | Upraveno: 2013-05-13 20:41:41
A pak už jen detaily jako zabarvit vrtané díry kvůli vlhkosti, nasadit, předvrtat, dát podložky a šup tam s ním.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 13.05.2013, 20:41 | Milhauzz
Stavební deník:

1, 2× MDF kroužky
2, 8 podložek s gumou, 4× M4×25mm + matky + podložky, 8 vrutů 5×30, Asi metr D profilu okenního tesnění, asi metr nastříhaného Silent Coat sound absorber jako tesnění.
3, 1,5 plátu Silent Coat tlumení
4, cín, tesa, smršťovací bužírky
5, a vercajku, že si to neumíte někteří ani představit (flexa, vrtačka, aku vrtačka, vysavač, horkovzduška, gola sada, šroubováky, uf uf uf ... )
6, 5 hodin práce. V klidu, s vymýšlecíma pauzama.
o 13.05.2013, 20:44 | Milhauzz
A teď už zbývá "jen" dotlumit dveře, uchytit zesíky, naladit a hrajem :) Tipuju, že sem tak v 70% instalace. Hurá, hurá, hurá ...
o 13.05.2013, 21:27 | ivls
to tazman,
mluvis mi z duse - takto bych si predstavoval i ja - aspon tedy na laborovani a zkouseni a pak treba v nej poloze zalaminovat - i ja, bohuzel bez domecku a vyska velka a tezka - urcite by slo resit, ale ne tak jednoduse

to Milhauzz,
pekne, ze jsi se toho na stredobasech nebal a sel do toho, jak jsi sel
jinak misto flexy jsi mohl pouzit tazmanovu metodu :D, viz foto

o 13.05.2013, 21:27 | ivls

foto k příspěvku  od ivls

o 13.05.2013, 21:54 | Milhauzz
ivls: Nad tvojí čili tazzmanovou metodou jsem přemýšlel, jenže peugeot má dveře jak z bláta. Takže proto flexu a řezání. Navíc, řezat do starýho auta prostě nebolí.

Právě že na ony hokusy pokusy se směrováním výšek se celkem těším.
o 14.05.2013, 05:53 | tazman
milhauzz..prrd si přemýšlel :D ...prostě tě to v tu chvíli vůbec nenapadlo :D sa přizné :D právě proto že jsou z bláta by to bylo lepší zaklepat páč by zůstali o cosi pevnější :D
o 14.05.2013, 08:13 | Milhauzz
tazman: budeš se divit, ale měl sem to na paměti. Prostě mi to jen přišlo více vhod. Víš jak to je, člověk prostě dělá způsobem, který je mu bližší, nebo který má v daném momentě větší rentabilitu na úspěch :)
o 14.05.2013, 18:07 | tazman
:D takže technicky vzato mě je bližší pokud možno co největší kladivo a tobě flexa :D a tyto nástroje obá používáme téměř na vše :D já naposledy například chtěl kladivem ladit procesor :D
o 14.05.2013, 18:41 | Marťas1
tazman: kécáš, chtěl jsi to zapálit a prohlásils, že si koupíš Pio :P
Milhauzz: pěkně, pěkně !
o 14.05.2013, 20:41 | kubiik
To zapalovani me dneaka taky zase napadli. Ale rozhodne jsem nepremyslel co misto toho az to dohori :D
o 15.05.2013, 14:32 | tazman
Marťas ..no to sice jooo ale jinak zastávám stejnou ideu jako Jeremy Clarkson :D [ Link ]
o 15.05.2013, 20:14 | Milhauzz
Klucííí, nezasírejte mi to tady :)

Dneska sem se dal do dalšího tlumení dveří. Použil jsem dva nerezové plechy na zadělání těch největších děr, vše je přinýtováno nerez nýtama. Vespod je L profil, ustřižený z U profilu, který se používá na sádrokartony. Rovněž přinýtován. Jelikož jsem rozřezáním tapecu přišel o onen "sendvič", kdy dlouhý šroub drží tapec a repro k plechu, je toto náhrada. Zespod pak do tapecu přijdou vruty. Nepůjde to vidět a bude to držet jako čert.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:15 | Milhauzz
Lišta v detailu. Alébrž to bude pod tlumením, tak hranu, kde jsem to stříhal není potřeba nějak zahlazovat.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:16 | Milhauzz
A pak už to známe všeci že. 2× benzín, 2× jar a odmastit.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:16 | Milhauzz
Abych nepřelepil táhla, použil jsem tyhle vyvazovače kabelů.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:17 | Milhauzz
A pak ua-la :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:17 | Milhauzz
U řidiče to samo, 2× plech a jedna Lková lišta navíc.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:18 | Milhauzz
A pak tam da da dáááá. A je to.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:21 | Milhauzz
Stavební deník tlumení vnitřních plechů:

1, cca 3 hodinky práce
2, cca 30 nerez nýtů
3, 4 kusy nerez plechu, upravený nerez C profil
4, 3,5 plátu Silent Coatu na jedny dveře. Tj. celkem 7 na oboje.

Zatím je vytlumeno jednou, na kritických místech více vrstvama. Až budu aspoň trochu hrát, budu sledovat rezonance a pak přitlumím. Po vychytání rezonancí mezi plech a tapec přijde Silent Coat Sound Absorber aby tapec nevrzal. Pak samo dám i pár fotek, jak to mám myšlený s tou spodní lištou :)
o 15.05.2013, 20:22 | Milhauzz
A aby to nebylo dneska všechno ... Vytlumil jsem bočnici. Fotku s benzínem a jarem si protentokrát odpustím :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:23 | Milhauzz
Z 0,7mm MDF jsem začal cosi tvořit. Předtím samo kartonový šablony. To víte, když to chci mít vše v bocích a hraje se na milimetry, chce to trpělivost.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:24 | Milhauzz
MDFka má povrchovou úpravu z obou stran. Tu hladší sem vzal barvou, přeci jen bude pak přirozenější. Onen dekor jsem použil na zadní stranu, tam ať si klidně čumí do tmy :) Trochu polepu, tenhle kousek si trochu sedne o kastli.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:25 | Milhauzz
Takové první přeměřování ... si říkáte ... a co tam jako asi tak vleze ... :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:27 | Milhauzz
Zesíky přijdou na tuto vertikální část. Upevnění bude pomocí šroubů M4. Zesilovače budou od desky asi 4mm a od sebe stejně tak. Díky tomu bude fungovat ona ventilace. Tyhle bočnice v pugétu jsou malé a musel sem udělat trochu aktivního chlazení. Vrtule jsou jedny z nejtišších , co se dali v tomto rozměru sehnat.

Defakto pak zesíky jen pověsím na ono šroubení a utáhnu matkama. Takový je plán ... :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:28 | Milhauzz
Vrtuli jsem raději vzal 2ma matkama, aby se to nepovolilo. Pak sem to polepil SC .. až sem si říkal proč. On už člověk prostě tak nějak z toho zblblej, že polepuje úplně všechno ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:29 | Milhauzz
Poslední přeměřování a deme do finále ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:29 | Milhauzz
Šup to tam.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:30 | Milhauzz
Na uchycení jsem zvolil L profily. Vlevo přinýtováno ke kastli. Vpravo bude to Lko pod zesíkem.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:31 | Milhauzz
Tady na druhé straně v bledě modrým.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:31 | Milhauzz
Takto je to uchycené nahoře.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:31 | Milhauzz
A tady zabarvičkováno :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 15.05.2013, 20:33 | Milhauzz
Takže to byl pravý bok. Už jen trochu učesat kabeláž, upravit detaily a můžu tam osadit zesíky. Tohle celý mě čeká na levé straně. Defakto mám hotovo cca na 80% :) Už se to blíííížííí :)

Stavební deník boků uvedu až po vybudování druhého.
o 15.05.2013, 20:47 | s1michael | Upraveno: 2013-05-15 20:48:11
Taky takhle delší dobu vytvářim svoji 406tičku akorát sedan. Vepředu 3-pásmo od Pioneera PRS akorát středový repro putovaly na kryty zrcátek a výšky do cca stejných míst jako u tebe. hraje to super akorát se chystám nahoře udělat estetickou finálku a dole asi naklonim repro vic smerem nahoru. Docela se totiž zvuk ztrácí v nohách a ty středy a výšky to prostě přebijou. Jinak jsem ještě zapojil woofer samostatně a středobasy a středy jedou přes středový cinche s tím že středy maj na zesiku ořízlej spodek. Zkoušel jsem i tu variantu jako ty že jde woofer a středobasy přes jedny cinche ale vadilo mi, že nemůžu ovládat-nastavovat samotnej woofer.zvukově mi to přijde lepší a u časování jsem tu změnu nepocítil. Mám P88RS ale chystám se na P99RS apak to ve 4way bude teprv ono. Každopádně jsem zvědavej na tvoje poznatky a poslechy. Jinak velice fešná instalace. a ty kabely do předních dveří jsou fakt peklo zvlášť když mám plnou výbavu :-)
o 17.05.2013, 12:53 | hotdog
Milhauzz: to když všechno polepuješ, to si manželka musí dávat pozor abys jí nevytlumil v noci :-)
ale tohle je fakt maso. super práce
o 20.05.2013, 07:30 | Milhauzz
Tak tu máme zase nějakej ten update. Je to skoro jako recept v kuchařce, vezmeme dva dvoukanály a dáme je do bočnice ... :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:30 | Milhauzz
Tady je vidět, proč mám ony výřezy. Jsou na kabeláž z rozvodných bloků.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:31 | Milhauzz
Zapojit, vyzkoušet (hlavně levá a pravá). Na popisky kabelů je čas. Buď si touhle věcí můžu hrát až někdy, nebo se na to úplně vyprdnu, protože by to stejně v bočnici nebylo vidět.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:32 | Milhauzz
Nu a šup ho tam.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:32 | Milhauzz
Zde detail fixace.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:33 | Milhauzz
Zapojíme druhej zesík ....

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:33 | Milhauzz
Kurnik, nějak se těch káblů namnožilo :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:34 | Milhauzz
Pro bočnice to chce taktiku. Je to jako puzzle o dvou dílech.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:34 | Milhauzz
A sou tam. Pravá bočnice hotová. Kabeláž napravo samozřejmě pak půjde nějak učesat, ale na to je čas ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:35 | Milhauzz
Zapojený třetí dvoukanál.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:36 | Milhauzz
A tady dle rozmístění polarity na svorkách pro reprokabely každý jistě pozná, že je to monoblok.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:37 | Milhauzz
Jak narvat zesík větší než montážní otvor do bočnice?

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:37 | Milhauzz
Samo že vrchní musel ven a pak to bylo hodně, ale hodně o nervy. Každopádně výsledek se dostavil.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:39 | Milhauzz
Bylo to tak tak, o prsa čínský atletky. Sorry za kvalitu foto, ultrazoom+prostisvětlo+umazaná čočka ....

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:39 | Milhauzz
Hrálo se o milimetry. Spíše u konektorů. Mít ten monoblok o trošičku větší rozměry, bočnice by zely prázdnotou.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 07:43 | Milhauzz
Jeden by ani nevěřil, že se to tam fakt vlezlo. Ještě že sem udělal to chlazení, jinak nevim nevim, je to hodně stísněný prostor. Ale na druhou stranu, když se chce, tak de všechno.

Sestava začíná hrát, sice zatím jak z kýblu, jak se tu letos trefně říká, ale i po sfázování metrem se začínají objevovat zajímavé zvuky. Hloubka a výška scény je supr na první poslech, zbytek je zatím na špunty do uší. Dneska, jestli vyjde čas, zapojím woofer na monoblok, na to sem hrozně zvědavej. Pak vlastně můžu začít nastrojovat kufr ... kurnik, toto letí :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 20.05.2013, 10:44 | PekG
Luxus to se mi fakt libi;-)
o 20.05.2013, 22:00 | MARWiN
pěkně jedeš draku :D když to vidim, tak nějak skoro nechápu jak jsi to tam nacpal do těch bočnic, ale dobrý, účelný a nezabere to nic... jsem zvědavej na ten poslech, ale začínám se fest bát :D
o 20.05.2013, 22:40 | ivls
nj, nekdo se ma, uz je ve finisi
sikula,
pak dej vedet - v sobotu bych se mel motat v garazi
o 20.05.2013, 23:46 | endru.ondra | Upraveno: 2013-05-20 23:47:30
Jak pa vůbec na lazení ? to nejlepe naladit a pak usadit?
Edit: Jinak pěkná instalace od tebe sleduji vše
o 21.05.2013, 07:25 | Milhauzz
MARWiN: Si mě rozsekal na Evropě a teď se budeš bát? Ale di ty ... i když potenciál to asi má :)

ivls: právě že naopak, teď už jen "učesat a naladit" :)

endru.ondra: u všech tčech NX2 se na gainy dostanu úplně v pohodě. U NX3 je to složitěší, chce to trochu trpělivosti a oko na palci, ale taky to de. Mít zrcadlovku nebo něco schopnějšího, tak by to možná šlo i vyfotit.

o 21.05.2013, 15:49 | Ravo | Upraveno: 2013-05-21 15:50:52
Ahoj, měl jsem možnost Milhauzzovi vlézt do auta a ještě si ten surový a nenastavený systém trošku poslechout.
Musím říct, že to má až nečekaně velký potenciál. Oblast vyšších středů a výšek dělá hodně dobrou horizontální i vertikální scénu, o středobasu ve dveřích bych chtěl "vědět" víc i když to není na škodu že scéna je pocitově hodně nahoře (uvidíme co to udělá po ladění) a SW potřebuje rozhýbat.
Myslím že až to Milhauzz rozehraje a hlavně nastaví, tak bude zase nad čím mudrovat.


A k instalaci - naprosto bombasticky se mi líbí umístnění 4ks zesilovačů do bočnic, když to člověk vidí na vlastní oči. Zase se mi potvrdilo, že NanoBlocky od Massivu mají excelentní poměry cena/velikost/kvalita zvuku.
o 27.05.2013, 14:49 | Milhauzz
Update: zapasované rádio v rámečku. Dálkáč pro woofer. USB zatím provizorně.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.05.2013, 14:50 | Milhauzz
Levá bočnice ... konečně i koberec a tapec :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.05.2013, 14:50 | Milhauzz
Pravá bočnice.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.05.2013, 14:51 | Milhauzz
A pak zaklapnu bočnice a nikde nic. Woofer zatím v testovací ozvučnici.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 27.05.2013, 14:52 | Milhauzz | Upraveno: 2013-05-27 14:52:58
A už zbývají jen 4 věci:

1, dotlumit přední dveře
2, učasat kabeláž (remote atd..)
3, naladit
4, vypucovat :)

Edit: a je to naposled co dávám zesíky do bočnic. Je s tím neskutečná práce :(
o 27.05.2013, 15:09 | tazman
heh to ti tak věřím ;) že naposled ... jenom jak tě osud donutí vyměnit opět povoz už budeš vymejšlet jak to narvát do bočnic :D .. jinak somozřejmě supr práce ;)
o 29.05.2013, 20:41 | Milhauzz
Tak sem dneska dotlumil dveře.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 29.05.2013, 20:41 | Milhauzz
I ty druhý sem polepil.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 29.05.2013, 20:42 | Milhauzz
Minule sem sliboval detail oné přinýtované lišty. Tady de vidět, jaký má smysl.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 29.05.2013, 20:42 | Milhauzz
Cvak :) Zespodu pak samořezky a nemá to kam uhnout.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 29.05.2013, 20:43 | Milhauzz
Tak. A asi finální podoba levé bočnice.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 29.05.2013, 20:43 | Milhauzz
A finále pravé bočnice. Technicky vzato, finálně je to co se týče umístění a zapojení. Design se třeba časem někam pohne.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 29.05.2013, 20:45 | Milhauzz
Vysál sem, zaklapl boky ... a pak přemýšlel, jak uchytím hrombednu ... a jestli to je vlastně řešení který chci, protože je možný, že bude bedna větší.

Nu, takže co se týče umístění komponentů, zapojení, položení kabeláže a takových těch mechanikckých věcí ... odpusttě mi caps lock ... ale ....

H O T O V O ! :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 29.05.2013, 20:54 | Marťas1
mno, opět velice pěkná, promyšlená a precizní prácička, už se těším na poslech
o 29.05.2013, 21:00 | wefa
Velmi povedené, jak jsme u tebe zvyklí. Snad si i někde bude možnost poslechnout.
o 29.05.2013, 21:01 | ivls
gratulace, pane

ted jen :D naladit
o 29.05.2013, 21:04 | MARWiN
to je můj konec :D takhle to vypadá uplně super.. tak se mi to líbí, nikde není nic vidět a auto zůstalo kompletně použitelný ....ukážeš se za 14 dní na Pardubkách?
o 29.05.2013, 21:09 | Seat Power
krasna prace!Obdivuju,absolutne bych na to nemel nervy takhle to tam vse seskladat :)
o 29.05.2013, 21:10 | Milhauzz
Pánové, děkuji.

ivls: mno neboj, tvoje zvukovka pozná díky mě středověk :)

MARWiN: pokud to "svět kompromisu" dovolí, tak určitě.
o 29.05.2013, 21:43 | ladinek
Máš to hezký!!!! Jen se zeptám, ty máš 4 zesilovače v autě? Já mám dvoukanál a monoblok a měl jsem strach o dobíjení a blikání světel a tam máš 4 kousky :) Dobíjí se baterie normálně? Máš nějakou spešl nebo klasiku? Já když to ohulím , ale to jsem udělal jen jednou blikaj světla, normálně ne :)
o 29.05.2013, 23:02 | Toxxx
Moc pekne to mas dufam ze v Pardukach s tym budes:) Snad nebudes pouzivat zvukovku:P To je pre amaterov:D
o 29.05.2013, 23:06 | jezdec.1
Viděl jsem na vlastní oči a je to parádní práce!
o 30.05.2013, 08:32 | Milhauzz
ladinek: nikdy nejde ani tak o počet, ale kolik toho "sežerou". Jak vidíš, dělal jsem dvoje napájení abych se vyhnul problémům. Apropo, pravá strana, která pohání výšky a středy toho moc nesežere, vlevo se akorát trochu ohřeje zesík na basáky ve dveřích, ten největší digitál ani při "porno discu" o ničem neví. Je to jen a pouze o nadimenzování napájecí kabeláže, čistých kontaktech a podobně :)

Toxxx: Pardubky teda potvrzuju, včera odsouhlaseno vyšší mocí. Zvukovka pro amatéry? Těm nesahám ani po kotníky když sem ve "funi" :)

o 30.05.2013, 18:54 | snoop69
Tak gratulace za pěkně provedenou instalaci a inspiraci pro ostatní autohifíky :)
o 01.06.2013, 12:07 | hifim@ni@k
Dobrá práce.
o 02.06.2013, 09:04 | Milhauzz
Díky pánové. Začínám ladit, ty středy odrazem - žádná prdel - od jistých frekvencí se fáze kroutí jak noty na buben.
o 02.06.2013, 09:11 | mr.brain
Pěkná práce, rychlý dotaz - jak jsi vyřešil spínání toho chlazení? Od remote + relátko?
o 02.06.2013, 14:42 | Milhauzz
Jen přes remote, odběr asi 170mA (změřeno), takže "naprase" :)
o 17.06.2013, 16:54 | Milhauzz
Takže malý update. Morel Primo 12 4ohm v uzavřence. Zatím pokusná bedna. Nechám ho rozehrát a pak se uvidí. Ale už při prvních tónech dává o sobě vědět, že je to SQ počin.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 17.06.2013, 17:02 | zach
Pak dej vědět porovnání s Ultimem SC 12 :)
o 17.06.2013, 20:04 | MARWiN
a tohle mám přehrát asi jak?! :D teď už jsem uplně v pytli :D
o 17.06.2013, 21:14 | Milhauzz
zach: pokud bude mít někdo k pučení Ultimo SC124 tak klidně.

MARWiN: Sraz ukázal, že nezáleží na tom co tam máš, ale jak to máš naladěný.
o 23.06.2013, 22:59 | radaman
No já bych jedno Ultimo SC12 4Ohm v uzavřence měl :-)Každopátně jsem už před pár měsíci koukal na frekvnční průběhy Ultimo SC 124 vs. Primo 124 a jak BR tak closed vycházely lépe pro Primo 124, což mě pěkně štve :-) Hm...taky bych dnes po svých prvních dvou EASCAch řekl, že želozo neni to jediný.
o 24.06.2013, 16:15 | Milhauzz
radaman: Mno vida, to by stálo za hřích, ale si moc daleko a logistika by asi nebyla úplně nejlehčí. Každopádně, jak to tak pozoruju, tak bych řekl, že Primo nesnese tolik překrmení jak Ultimo. Víš jak to je, aha, Morel, zatížitelnost 600? Tak mu dáme kilowattu :)
o 26.06.2013, 21:19 | radaman
Milhauzz: Nu...já jsem pro každou srandu. Poštu tam a zpět bych tipoval cca 400kč. Nebo se potkáme někde na srazu ;-) Jo Primo je papírově o polovinu slabší, ale pořád je to Morel :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.7971 sekund.